מדוע כדאי לבחור בשירותים ניידים מפוארים

יש הרבה מאוד אלמנטים שהופכים אירוע להצלחה מסחררת מבחירת הקונספט דרך הסגנון העיצובי ועד החוויה הקולינרית והתוכנית האומנותית המבוקשת.
אבל גם הפרטים שנראים לעיתים קטנים עושים הבדל משמעותי, כיוון שעבור אורחים רבים הם חשובים לא פחות מקייטרינג גורמה או מהמוסיקה שמתנגנת ברקע.

שתפו:

שירותים ניידים, למשל, באירועי שטח או במקומות שמראש התשתית שלהם נטול שירותים זמינים, הינם בעלי חשיבות רבה לנוחות של האורחים בעת האירוע.

אי אפשר למעשה לקיים אירוע בין אם הוא נמשך מספר שעות ועל אחת כמה וכמה מתפרש על פני מספר ימים או תקופה ארוכה מזו בלי קיומם של שירותים ושירותים ניידים המשדרגים את המרחב ותורמים כמובן לנוחות מקסימלית.

אם בעבר שירותים ניידים היו מגיעים כקומפלקס סטנדרטי לחלוטין וצנוע מאוד, הרי שכיום ניתן למצוא דגמים יוקרתיים בהם הושקעה מחשבה רבה ומשאבים הן מבחינת תכנון החלל והפונקציונאליות שלו ועד הפן האסתטי ביצירת אווירה נעימה בעת השהייה בשירותים.

 

הרושם קובע

שירותים ניידים מפוארים באים עם מגוון פיצ'רים ובעיצוב מודרני ומכבדים את האירוע שלכם, מתאימים הן לאירועים פרטיים והן לאירועים עסקיים בהם הרושם קובע.
זכרו שלעיתים ההנאה מהאירוע נמדדת על פי ההשקעה בכל הפרטים באירוע עצמו, כולל השירותים.

אם האירוע יוקרתי ונערך בחלל נקי ומוצלח אך השירותים מוזנחים ולא נעימים, רוב הסיכויים שהאורחים יישארו עם טעם לא טוב מהאירוע עצמו ולכן שירותים מפוארים משקפים לאורחים שדאגתם להכל כולל לשירותים והיוקרה נשמרת לאורך כל האירוע מקבלת הפנים ועד השירותים.

בנוסף, מבחינה תקציבית באירוע יוקרה בו הושקעו ממילא משאבים רבים הוצאה כספית על שירותי יוקרה אינה מורגשת כמעט ובהחלט שווה את המאמץ.

יש יתרון בולט נוסף לבחירת שירותים ניידים מפוארים – השמירה על תאי השירותים היא חלק בלתי נפרד מהאווירה והנוחות ולכן החברה שאחראית על השירות מספקת גם תחזוקה וניקיון באמצעות נציג של החברה הנוכח במקום בעת האירוע.

מהבחינה הזאת מדובר בשקט נפשי של מארגני האירוע בכל הנוגע לקיום וגישה לשירותים ולתחזוקתם השוטפת.

 

מה תמצאו בשירותים ניידים אקסקלוסיביים?

ראשית, מדובר בקרון גדול ומרווח בעל מהות של חדר העומד בפני עצמו אותו ניתן למקם בשטח בין אם מדובר ביער, החצר האחורית או לב מדבר.

השירותים מחולקים לשני אגפים: אגף נשים ואגף גברים.

באגף הנשים, מעבר לקיומם של תאי השירותים ישנו לובי כניסה מעוצב המקושט בתאורה דקורטיבית, מראות גדולות המייצרות תחושה של מרחב גדול יותר, מתקנים שמפיצים ניחוח נעים, סידורי פרחים מסוגננים ומערכת שמע איכותית המשמיעה מוסיקת אווירה נעימה ואפילו מסך פלזמה.
מבחינת מתקנים, תמצאו בשירותים ניידים מפוארים באגף הנשים כיורים מודרניים בעלי ברזים אלקטרוניים יוקרתיים ומערכת אוורור ומיזוג המייצרת אטמוספירה נעימה בכל תנאי מזג אוויר.

באגף הנשים מדובר בשני תאי שירותים אישיים מרווחים הכוללים גם מראה גדולה, מתקלה לבגדים, מתקנים לנייר טואלט עם נייר טואלט רך במיוחד, אסלה נוחה. גם אגף הגברים עומד בסטנדרטים הגבוהים ומבפנים קשה להאמין שמדובר בשירותים ניידים, עם לובי כניסה, מיזוג אוויר, מסך פלזמה וכוללים תא שירותים אחד ושתי משתנות מודרניות.

חשוב כמובן לפנות לחברה אמינה ומובילה בתחומה המספקת התקנה מלאה של השירותים כולל חיבור למערכות החיוניות ולמעשה מספקת שירות מההתקנה דרך התחזוקה ועד הפינוי של השירותים בתום האירוע.

שתפו:

לוגו קומפורט: שירותים ניידים מפוארים ?
העולם מסביב
התברואון
יצירת קשר

​יוחנן הסנדלר 20, כפר סבא
072-3385502
info@gorest.co.il

 

שעות פתיחה

א’-ה’ בין השעות 09:00-19:00