מה כדאי לדעת מראש?

מזמינים שירותים ניידים לאירוע? מצוין!
הנה כמה דברים שכדאי שתדעו, על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר – כמובן.

שתפו:

שילוט לשירותים

מספר האנשים באירוע

חשוב מאוד לדעת את מספר האנשים שצפויים להיות באירוע, על מנת לדעת כמה תאי שירותים ניידים אתם צריכים. נכון, לא תמיד אפשר לדעת מספר מדויק, אבל גם הערכה קרובה תספיק בהחלט. אחרי הכול, לא הייתם רוצים כי ישתרכו תורים ארוכים לשירותים באירוע שלכם ושאנשים יחמיצו את ה"אקשן" כי היו צריכים להמתין… כלל האצבע שלפיו עובדת נוסחת חישוב מספר התאים הוא כזה: תא אחד עבור 80 אנשים. לפי הניסיון הרב שלנו – זה בהחלט מספיק. עוד שאלה שחשוב להתייחס אליה היא האם תרצו שלספקי השירות באירוע שלכם (תקליטן, צלם, מלצרים וכד') יהיו תאי שירותים משלהם. אם כן – חשוב לספק לנו מידע לגבי מספרם, כדי שנתאים את מספר תאי השירותים בצורה הטובה ביותר.

 

תשתיות

חשוב לנו לדעת אם בשטח בו אתם מתכוונים לקיים את האירוע יש תשתיות לחיבור שירותים ניידים. אמנם, בהחלט ניתן להתקין את הקרונות גם במקומות ללא תשתיות, אולם אם כבר מותקנות במקום תשתיות זה יהפוך את העבודה להרבה יותר פשוטה. בנוסף, הקרון חייב להיות מחובר לחשמל, והספקת הגנרטור היא בדרך כלל באחריותכם. אם תעדיפו שאנחנו נדאג גם לזה – נשמח מאוד (בתוספת תשלום).

 

מיקום השירותים ונוחות גישה

שילוט לשירותים
כבר בשלב התכנון חשוב לקבל החלטה נכונה לגבי מיקומם של שירותים ניידים. צוות המומחים שלנו ישמח ללוות אתכם כבר בשלב זה, ולאתר יחד אתכם את המקום הנוח והנכון ביותר להצבת הקרונות. ההחלטה תתבסס על קריטריונים כגון דרכי הגישה, גודל השטח המוקצה לשירותים, כיוון הגעת הקהל ועוד. חשוב שתדעו: מבחינתנו אין דבר שהוא בלתי אפשרי, ובכל מקום נמצא את המקום האידיאלי למיקום הקרונות.

 

תאריך האירוע

חשוב שתפנו אלינו מספיק זמן מראש, על מנת להבטיח שתקבלו את הקרונות שמתאימים בדיוק לאירוע שלכם ושנהיה ערוכים לספק לכם את השירות המקצועי המתאים לעונה. בנוסף, מועד קיום האירוע משפיע על עלויות כספיות של אספקת שירותים ניידים, ממש כמו על עלויות מול בעלי מקצוע אחרים. על מנת שגם אנחנו וגם אתם נוכל להתכונן ליום המיוחל כמו שצריך, העבירו לנו כמה שיותר אינפורמציה מספיק זמן מראש, ותקבלו את השירותים ואת השירות הטובים ביותר.

שתפו:

לוגו קומפורט: שירותים ניידים מפוארים ?
העולם מסביב
התברואון
יצירת קשר

​יוחנן הסנדלר 20, כפר סבא
072-3385502
info@gorest.co.il

 

שעות פתיחה

א’-ה’ בין השעות 09:00-19:00